Arde grasimea cu antrenamente cardio

Antrenamentul cardio te poate ajuta sa profiti la maxim de “efectul afterburn”.

“Efectul afterburn” este un mecanism natural al corpului, care are nevoie de energie (calorii), pentru a reveni la starea dinaintea exercitiului (organismul trebuie sa isi refaca rezerva de oxigen, sa inlature acidul lactic din muschi, sa refaca fibrele musculare, sa scada temperatura corpului la cea dinaintea antrenamentului, etc). Asta inseamna ca vei arde grasime chiar si la 48 de ore dupa antrenament, chiar daca stai degeaba.

“Efectul afterburn” este direct proportional cu intensitatea antrenamentului. Cu cat scoti corpul mai mult din starea lui de “confort”, cu atat el va folosi mai multa energie (grasimea este o forma de energie stocata in corp), pentru a reveni la starea initiala.

Antrenamentul cardio presupune sa alternezi perioade scurte de intensitate foarte ridicata (interval de lucru), cu perioade scurte de intensitate scazuta (interval de refacere).

O sesiune de antrenament cardio consta intr-o perioada de incalzire, urmata de 6-10 intervale de intensitate ridicata alternate cu perioade de intensitate scazuta. La sfarsit, e nevoie de o perioada de racire. Intensitate ridicata inseamna aproximativ 90% din capacitatea ta maxima. Intensitate scazuta inseamna 30%. Toata sesiunea de antrenament cardio trebuie sa dureze cel putin 15 min, si nu mai mult de 25.

Beneficiile antrenamentului CARDIO

Antrenamentul cardio in ritm intens creste cantitatea maxima de oxigen pe care o poate absorbi organismul. Procesul de ardere a grasimilor din corp are nevoie de oxigen, cu cat mai mult oxigen, cu atat vei arde mai multa grasime.

Rezultate obtinute prin antrenamentul CARDIO intens

O compozitie mai buna a corpului. Durata mai scurta a antrenamentului previne starile catabolice in care se consuma masa musculara iar in acelasi timp provoaca consum mare de grasimi. Iar asta inseamna mai multi muschi mai putina grasime.

Metoda scurta a antrenamentului CARDIO poate face un om sa se simta mai energic in loc sa se simta epuizat. Metabolismul poate fi accelerat pentru urmatoarele 48 de ore, ajutandu-te sa arzi 50% mai multa grasime fata de un antrenament in ritm moderat.

Oxigenul este consumat in cantitate mai mare dupa terminarea antrenamentului. Asta rezulta consumuri de pana la 9 ori mai mare de grasime in timp ce te odihnesti. Creste productia de HGH – Human Growth Hormone – asta provoaca arderea grasmilor si adaugarea de masa musculara.

Concluzie

Acest tip de antrenament este foarte intens. Iti recomandam sa incepi incet, si sa cresti intensitatea pana cand poti sa faci si un antrenamente CARDIO in interval intesns.

Autor, Magnolia Club